Saturday, August 06, 2011

Besday Saya



5 hb besday saya n abah saya.... hehehe... mood saya sgt baik hari tuh.. saya cuba reply wish besday sebaik mungkin pd hari tersebut... n thanx for all da wishes... dikiranyer bln 8 aderlah bln yg amat comel bg saya.... hahha... sbb sy dilahirkan pd bln ini.......



pada 24 thn yg lepas... tanggal 5 hb... lahirlah seorang baby girl yg comel... with weight >3 kg.. OMG... comell sgt.. hahahah... begitu byk kepayahan ibunya.... kerana baby ney lasak sgt dlm perut ibunya.. kerana dia lilit 3 kali... so ibu dier terpaksa mintak bidan urut utk kembalikan baby dier yg terbelit ney... so dah nampak sgt dr baby belum lahir dah aktif gler n supposed nakal... di sambut dgn kain kuning... pergh.. ingat lahir anak raja ker... tp mana ak taw.. ak dgr citer.. kesahihan sila tanya warha hosp assunta yg sambut baby tersebut.... lalu diberi nama NOOR AZAH... saya suka nama itu.. terima kasih semua... kalu kiter x suka nama yg kiter bawa for the whole life... sila suka.. hahaahah

dia dibesarkan dlm family yg all girls.. so saya x der abg n tak der adik.. kasihan saya.. tp sayer x kisah.. hahaha... saya adalah tersangat lasak pd zaman kegemilangan saya.. setakat panjat tembok umah sbb nak lari dr pecahkan brg.. tarak hal.. tp yg pelik syer x reti main getah.. normalkan? hahaha....

biler saya besar.. keaktifan saya terserlah sbb saya menang pertandingan lari di waktu tadika... hahaha.. padahal sukaneka jer.. huuhu... biler bersekolah... sya lebih rela lari sekolah dari lari kat padang... OMG... darjah satu dah tunjuk otai.. bkn itu saja bakat saya.. setakat lari dr klinik gigi n kedai gambar.. saya lah tuh... maka bila saya besar... saya suka bergambar n tak pulak jd doktor gigi... hahha...



biler sekolah menegah saya dah sekolah area puchong... saya beraktif hoki... saya suka hoki... Keevan Raj mmg buah hati lah maser tuh... sanggup pergi turun stadium PJ tgok deme praktis hoki... sorak lah dkat kerusi tuh... alasan awal nak gi lib pj padahal gi tgok buah ht ku main... cet.. perasan lah kan...

dah besar sket lg... masuk asrama.. aloha.. i loike... kenal org br.. leh jenjalan kawasan baru.. wa pergi pahang... pengalaman besh.. wa dah dekat ngan nature dah.. naik sampan... besh.. 50 sen jer.. kuih pelik2 yg sedap.. makan ikan patin... makan nasi lemak comel... suker sgt....

dah makin besar... school kat perak plak... besh jugak.. first tyme belajar duk umah sewa.. sepanjang 3 thn zaman belajar tuh.. 6 tempat tinggal.. sem pertama haruslah hostel yg x besh... sem dua duk umah sewa... area kg balun... banjir plak.... dah ader pengalaman banjir... hahah... next sem pindah bandar wawasan plak... umah besh.. next sem pindah sbb praktikal.. lepas praktikal pindah kg plak.. next sem nyer pindah kg sebelah.. so kami kaum NOMAD... x duk setempat dalam waktu yg lama.. bertambah kenalan...

dah tuer... kene pindah melaka.. 3 thn lg.. sini sekolah bandar sket.. akhirnya.. so zaman keje giler bermula.. wa dah ader kaki beb.. tgok gamabr kat fb tu br separuh dr yg sebenar.. xkan nak reveal.. so reveal yg bek2 jer.. x pernah follow plan... sbb slalonyer x jadik kalu plan.. duk umah mmg mcm cacing kepanasan lerw... motor ker kete ker bas ker.. sapu.. kepada kawan2 'psychosocial' cam kiter owg.. happening... rindu korang.. cepatlah habis weh belajar tuh.. duk utem lelamer pun wat per... hahahha...tgah bln ney br deme habis... habis awal pown x besh... tp salah sorang dah nak tng thn depan kawen.. hurm... dah tgal 3... hehehe...

zaman skang br bermula... hahaha... mcm tulah nasib bdk yg lahir hari ney... huhuhu...