Monday, July 16, 2012

u & i

erm... ntahlah... xtau naper hati pilu jer dgr cerita tuh... US... nie x ad ap2... sbb dah tersuka... sakit ht tu pun tertempias jugak... sentap dgr cerita pasal 'jantung' tuh ngan si 'panjang' tuh... perlu ker ak sentap.com.my... dah tertempias... sbb tersuka.. xtawlah... sbb si 'panjang' tu pnah wat cerita yg x btol pasal ak.. pastu sebarkan... nampak jer baik.. tp xpernah sahihkan cerita sebelum menyerbarkan.. maslahnya dier tau x menyebarkan cerita yg tidak benar kategori memfitnah... n x perlu menunjuk2 lah awak.. sbb saya x rasa cemburu n atau apa.. kerana saya tahu siapa saya... n kawan2 saya kenal saya... ap2 cerita buruk yg awak sbrkan.. saya tahulah... saya sayang diri saya... sbb tu saya maafkan awak... tp xtaulah... kalau ader jer cerita melibatkan ;jantung' n 'panjang' mesti x suker... tp x per.. jika mereka mmg ditakdirkan bersama.... 'jantung' if u ever heard any story from 'panjang' silah check dulu... esp from org yg mengenali org yg dicerita...