Friday, January 01, 2010

Interview



If kalaulah ader org interview ak.....



Bagaimana sambutan new year anda?

Saya hanya tido di rumah sahaja... selepas balik kerja saya pergi ke giant tok membeli gula secara besar-besaran kerana harga gula akan naik start 1 januari....
Dengan raser penat selepas dinner saya tido sampailah bunyi bunga api mcm nak robohkan rumah saya n hampir memecahkan gegendang telinga... untuk pengetahuan rumah saya x jauh dr sunway lagoon.. anda boleh melihat bunga api hanya keluar dari rumah.. begitu juga kalau nak tgok konsert.. sebab saya boleh anjurkan konsert mendengar secara percuma.. saya terjaga n terus saya menulis blog n melepaskan sagala perasaan bersalah yg saya buat pada tahun 2009.

(gila lah ak.. mengalahkan suri rumah tangga berjaya...)



Bagaimana hari 1 hb januari anda?

Saya hanya bangun pagi n terus bukak fb n melayan rancangan nasi lemak kopi o... hahaha.. seterusnyer saya tlg akak sayer masak nasi ayam.. n saya bahagian perapn sampai boleh makan lah ayam 2... kami masak nasi ayam kerana cepat n ringkas supaya ayah saya boleh makan sebelum pergi solat jumaat.. n seteruanya saya dah pengsan atas katil selama 4 jam tanpa sedar.. sebab setiap urat sendi saya macam dah x leh nak gerak.. tekak yg sakit sangat... n sekarang baru nak makan ubat paracetamol utl melegakan urat2 kepala sya supaya x putus sebab terlalu kejang n mengebahkan darjah kepanasan yg nak boleh masak telur goreng... ubat exede utk melegakan hidung yg dah tersumbat dgn segala pencemaran n terakhir co-amixiclav tok menguatkan antibodi saya yg lemah... memang lemah pown... demam awal tahun...

a

Adakah anda rasa new year anda menyeronokkan?

pikir2 lah sendiri.. tentu ada hikmahnya kan.. plus minus loan x masuk lg... buat aper nak jalan kalu poket kosong n badan pun sakit....

Itulah sesi wawancara ak hari ney.....